dansa balett

Hejsan!

Träningen gick bra, jag var helt slutkörd dock och vårat single stunt misslyckades 8/10 gånger vilket gjorde Courtney mindre glad. Men så går det, alla har dåliga dagar. Nu gäller det bara att ladda inför lördag!!!

Nu tänkte jag sätta mig och lyssna på min engelska läxa eftersom jag glömde göra min läxa för idag då jag glömde boken i skolan.. Bäst att jag gör den kanske ;)

Jag har inte mycket mer att säga , förutom att min kära vän Matt vill att jag ska komma över till danssidan och ta balett klasser.. jag har alltid drömt om att få dansa balett men jag skulle se jättedålig ut jämfört med alla andra som dansat i typ hela deras liv.. Så min teori är att han bara vill ha något att skratta åt. Men det hade varit jätte roligt.. Dock har jag nog varken tid eller pengar.



Men nu blir det engelska och vänta på att Alexa ska bli klar med sin dans! :)

Kommentarer
Postat av: Lova

Om du är intreserad av dans och balett ska du läsa denna! Om du vil alltså. Kram:)

2011-03-09 @ 17:31:50
URL: http://somballerinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0