Despicable me

Dagens sena och enda uppdatering. Har haft fullt upp hela dagen.

Skolan gick bra, fick veta att historia provet som jag tyckte gick bra hade jag endast fått 72 procent på och det är ju ett C (70-79 %) men Skill testet gick bättre där jag fick en 92. Så det var ju lite skönt. Jag använde inte ens en penna förens 5th period på engelskan. Haha så slapp var min dag. På engelskan svarade vi på lite frågor om vår bok för på månag har vi test på hela boken. Och efter lunch det fruktansvärda, CAREER ED. Haha, det var inte så illa idag, vi fick bara en massa papper och jag känner typ halva klassen redan. Det är rätt lätt, man får 50 poäng om man har ett anteckningsblock, sen skriver vi journals varje vecka och man får typ 15 poäng för varje om man gör rätt. Och sen måste vi ta något "övningsprov" inför ACT testen och bara genom att ta det så får vi massa poäng (spelar ingen roll om vi spenderar hela provet med att rita streckgubbar eller om vi får full poäng på det). Rätt slappt.

Haha på intercomen så fick vi roligaste meddelandet på länge. Så här lät det "Freshman basketball practice is canceled tonight, you all need to go home and study". Hela min 8th period klass började skratta.

Efter skolan hade vi träning och vi fick lov att ändra om alla formationer eftersom 3 personer slutat. Jag har precis samma rörelser med en skilland, jag är längre fram. I hoppsekvensen är jag längst fram i mitten, och i dansen är jag en rad fram och lite sånt. Så det är ju roligt. Nu är det bara en 3,5 timmes träning på lördag som väntar.

När vi kom hem från gymmet så gjorde jag och Alexa mat åt oss själva, makaroner med någon biff-grej i och sourcream, rätt gott för att vara så udda. Haha, och vi kollade på någon film och sen en del av Despicable me (som är världens sötaste film). Men nu blir det sängen för det är upp om 6 och en halv timme som gäller. Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0