Pacsun

Idag inne på PacSun så började jag och Tiffany prata med en av killarna som jobbar där, alla som jobbar där är supertrevliga och vi stog säkert i minst 10 min och prata med honom. Fick en till accentkomplimang, han sa att han i början inte hört något alls och sen sa jag något och det släppte och han hörde min accent och frågade därför vart ifrån jag var. Vi pratade om hur han var kompis med alla utbytesstudenter när han gick i high school och lite allt möjligt, rätt underhållande. PacSun är nog en av mina favoritbutiker, man hittar ALLTID något man gillar + att alla är jättesnälla. Något jag kommer sakna för helt ärligt, hur ofta kan man börja ha personliga konversationer eller ja random konversationer överhuvudtaget med butiksbiträde i sverige? Aldrig.. det är en sak som är så jäkla skönt med USA.


Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Hahahaha! Tack, tror jag ;) Nä har hört att de flesta som varit i USA alltid kommer tillbaka och har gått upp i vikt, haha. Är maten väldigt fettig där? :P

2011-02-05 @ 11:29:12
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Therése

SV igen: Hahaha ja lite kul det där :P

2011-02-05 @ 11:29:52
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0