populäraste killen typ..

Fick frågan om jag kunde lägga ut en bild på populäraste killen och tjejen på skolan. Men grejen är den att vi har inte någon som är sådär populär som i filmerna. Den enda populära personen jag kan tänka på är Colin Becker, som har hand om våra "nyheter" varje fredag, som är snäll mot alla och gör superroliga youtube-videos. Jag har lagt ut flera av dom tidigare. Så när han fyllde 18 så stod det på fönster "Grattis på födelsedagen Colin" vilket ingen gör för någon annan. En populär tjej kan jag inte komma på, men här kommer en bild på honom och hans syster Holly :) Fast frågar du honom så tycker han inte att han är speciellt populär.


there you go

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! skulle du kuna länka någon av hanns videor, skulle bli jätte glad. Älskar din blogg.

2011-02-10 @ 13:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0