Saturdayyy

Godmorgon!

Vad glad jag blev att ett par hade svarat på mitt förra inlägg om vem du är, skulle göra mig glad om lite fler också kunde ;) Och mer bilder ville ni se, och en videoblogg. Jag ska bättra mig, jag tar inte så mycket bilder på mig själv men jag ska försöka ändra på det och bilder kommer ikväll från Basketbolls matchen! Och en video ska jag fixa snart! Kanske berättar om matchen i ett videoinlägg ;) I'll do my best.

Så idag tänkte jag kanske städa undan lite kläder, ta en dusch och sen skulle jag och Alexa möjligtvis göra pudding-glas haha en sjuk idé vi fick för ett tag sen, att frysa ner pudding till glass. Låter ju rätt gott! Haha får uppdatera er om hur det går.

Och alla ni utbytesstudenter som saknar svenskt godis eller har värdfamiljer och kompisar som älskar svenskt godis, här kan ni beställa online :) Det första jag ska göra när jag kommer hem är att åka till ett Hemmakväll och köpa godis! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0