pennsylvania - check

Juste glömde helt bort att berätta att jag nu även tack vare helgen fått en till stat att kryssa av från min "stater jag besökt" och det är nämligen Pennsylvania. Och sen skulle jag även berätta att .. åh såklart så ska jag inte komma ihåg det men jag lovar att imorgon mitt på dagen i skolan så kommer jag komma på det.. men jag ska skriva ner det när jag kommer på det igen!

Gymnastiken gick bra och efter det gick vill till Logans för att äta middag. Supergott! bästa är oändligt med vatten (eller vad du väljer att dricka) och oändligt med bröd som är supergott där. åt en köttbit med äppelbitar med kanelgrejs på, och en sallad. Älska usa och deras gratis påfyllning av dricka.

Men ja, det var min kväll. kände för en liten uppdatering. godnattt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0