Xbox med Kinect

Hejsan. Mitt 500de inlägg här på bloggen!!

Halva veckan har gått iprincip och det känns som att det är typ fredag. Under extra help idag så var alla Government elever tvungna att gå till aulan för att lyssna på när FFA (en grupp av elever som håller på med mock trials, som är typ.. äh har med politik och sånt att göra) skulle ge oss en demostration om hur det skulle kunna gå till när vi har våra debatter osv för government. Så det underhöll vi oss med ett litet tag, sedan var det Idrott och killarna blir bättre och bättre på att passa bollen till oss. Så det är ju positivt, sådär efter att Mr. Welsh sagt åt dom 100 gånger. haha.

På engelskan fick jag ett pass av Mrs. Roberts att jag kunde komma in och ta testet igen som vi gjorde igår då jag av misstag glömde boken i skolan. Hon sa att hon lät mig göra det då det aldrig hänt mig förut och att jag alltid skött mig och fått bra resultat. Så där är min lilla belöning för att alltid ha skött mig. ;) I alla fall, vi fick tillbaka massa test och vårt prov från To Kill A mockingbird. Det gick faktiskt rätt bra för mig. Dom flesta fick jag ett A på, en som jag fick ett B på och ett som jag inte riktigt fick något betyg på. Sen testet på hela boken räknade jag ut att jag fick ca 73/90 så det var helt okej.

Efter skolan åkte jag hem med Caitlyn, satt på hennes buss med henne och sedan spelade vi lite Dance Center på hennes Xbox Kinect och så kollade vi på, the biggest looser, som fick mig att gråta glädje tårar för en kille som knappt gått ner något alls hade ett rätt sorgligt tal om hur han var ledsen för att göra folk besvikna eller så, och så visade det sig att han gått ner 20 pounds. Herregud den lyckan hos ALLA, seriöst folk grät och då började ju jag också gråta.. Haha Caitlyn och hennes mamma skratta åt mig. Sen vart det lite Teen Mom 2 innan jag åkte hem.

Så nu sitter jag här hemma, är ca 30 min tills min värdfamilj kommer hem och jag ska ta en dusch innan jag går och lägger mig.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0