2nd place baby

Nu är jag hemma igen. Jag tänkte uppdatera igår men vi kom till hotellet kl 11 och vi skulle gå och lägga oss.

Så jag är som sagt hemma igen, alla utbytisar är på bio och jag har 0 kr så jag hoppas på att dom hittar på något ikväll efter bion så att jag kan hänga på.

Vi slutade på en andra plats utav 3 lag igår, vilket jag är jäääkligt nöjd över eftersom två av våra singlestunt föll.. Kristy sa att om dom inte gjort det så hade vi vunnit. Jobbigt men så går det, jag är i alla fall nöjd. Senior 4 vann som vanligt och fick ett fullt betalat bid till Virgina Beach. Men eftersom vi kom tvåa så behöver vi bara betala 65 dollar per person för att åka dit, inte så farligt om du frågar mig. Men eftersom vi hade samling kl 5 så gick vi runt i affärer på morgonen. På Target hittade jag ett par skor (mina gamla börjar falla sönder) och på ULTA hittade jag lite smink som jag hade brist på. Och med min tur lyckades jag gå över den inte så höga prisgränsen för att få en gratis sminkväska med massa smink i. Tackartackar.



allt gratis smink jag fick!

Jag blev helt till mig när vi åkte till Ikea, Tv apparaterna hade en reklamfilm i, och det första som dyker upp är orden "BESTÅ,FRAMSTÅ,INREDA". Alla saker har sina orginalnamn på svenska och dom har ALLT där, till och med lingonsylt att köpa. Åh helt underbart, och dom sålde godiset "swedish fish" vilket inte ens finns i sverige.. Och eftersom det var ett olöst problem så bestämde jag mig för att smsa Chacha och fråga dom. Det visade sig att Malaco under 50talet typ började lansera produkter till USA och så, så under 60 och 70 talet så kom dom med en specialgjord produkt för USA som heter Swedish fish. Så det är alltså gjort av svenska malaco, men det är specialgjort för usa så det säljs bara där.

I alla fall efter tävlingen åkte vi till Max & Erma's för att äta, jag ÄLSKAR deras Santa Fe sallad, godaste ever. Idag började vi dagen med frukost på starbucks och sen en trip till Cabela's (jaktbutik) och Target igen. Känns skönt att vara hemma igen och imorgon är det Presidents Day så vi är lediga!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till en fin andra plats!

2011-02-21 @ 06:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0