skor,skor,skor :)

Godmorgon!

Så idag är det dags att fira alla presidenter då? Om jag förstått det rätt, äh jag vet inte, lediga är vi alla fall och skönt är ju det. Idag kanske jag ska umgås med Kaylyn om jag får, måste bara vänta på att Kristy ska svara på mitt sms då hon inte är hemma. Förhoppningsvis kan jag, för jag har absolut ingenting att göra idag.

Av någon anledning så gör min lins ont, eller ögat är det väl, men det var efter att jag satte i linsen som det började göra ont. Jobbigt då jag inte hittar felet.

Imorse städade jag faktiskt mitt rum, eller ja hängde in alla kläder i garderoben igen och städade undan från golvet osv. Så insåg jag vilken massiv mängd av skor jag hunnit köpa/få.. Det är verkligen illa. I alla fall med tanke på att jag tog med mig 1 par hit. men det är ju så galet billigt här


Dock har jag fått 4 par skor gratis. Klackarna och "flippfloppsen" på rad två, och dom blåa och guldiga flippfloppsen på rad 3 uppifrån :) Och skorna längst ner till vänster (inte dom på golvet) är dom jag tog med mig hit. Man kan inte se så bra kanske, men ja ocj skorna längst ner är båda uggs, syns rätt dåligt. Uggs som knappt blivit använda. Sen har jag ett par tennisskor i skolan också, eller idrottsskor. Och ett par tofflor som jag fick i julklapp. Ja vad kan man säga, jag gillar skor. :) Det roligaste är ju att majoriteten är flippflopps, och jag gillade inte ens flippflopps innan jag kom hit.

Ja nu har jag pratat om mina älskade skor en stund, men nu ska jag lämna er för en stund så kommer jag tillbaka senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0