Its FRIDAAY!!!

Skolveckan avklarad!

jag hade en hemsk dröm inatt, jag drömde att jag åkte hem och att pappa körde mig till min kompis hus. Men hon har flyttat så jag blev jätte ledsen för jag insåg att jag aldrig skulle få vara där inne igen, så vi åkte till hennes nya hus där JÄTTE MYCKET folk var. Vi hade roligt men så helt plötsligt inser jag att jag lämnat USA och jag blir helt förstörd och börjar gråta. Usch det var så himla hemskt.. Det är verkligen något jag gruvar mig över, hemresan.. Flera av mina kompisar har redan sagt att dom ska komma och hälsa på mig, och Megan och Kaylyn har redan börjat kolla på pris för flygbiljetter.

Dagens FFA-tema var "drive your tractor to school day", så det stod MASSA traktorer på baksidan av skolan och alla gick runt i täckbyxor för att de kört hit i traktorn. Okej inte alla, men många. Visade hur lantiga vi är här borta

Jag fick veta idag att jag höjt mitt Historia betyg med en procent till hela 85%. Haha rätt nöjd då jag kände att jag kanske inte gjort superbra ifrån mig sen det nya kvartalet började, men tydligen så gick det ju helt okej för mig. På engelskan gjorde vi lite glosor och sånt roligt som alla älskar.. Sen fick vi läxa, att rita tapeten som är beskriven i "yellow wallpaper". Synd att man inte har en estetisk sida, eller jag har väl en men så stor kanske den inte är.

Fick veta mitt revue-tränings schema.
Måndagar - 3.30-4.30 & 5.30-6.30
Onsdagar - 3.30-4.30 & 5.00-6.00

är ju med i två grupper så därför jag har två pass båda dagarna. Ska bli så himla roligt!

Nu är jag hemma och min värdmamma och en av mina värdsyskon åkte precis mot Columbus där hon har cheerleading tävling i helgen. Så det är jag, Alexa och Todd hemma i helgen. Och imorgon åker vi upp till Logan för att kolla på en av våra "sectional basketball tournament"-matcher mot MARIETTA. Jag har ju missat båda matcherna mot dom tidigare, så jag är så himla glad att jag äntligen får se dom!!

Jag och Alexa åt förresten en jättegod blandning igår, som kanske låter skum och kanske till och med äcklig men det är gott OCH mättande. Jordnötssmör och havregryn! Alltså blandat. Godaste jordnötssmöret är i alla fall den med jordnötter i och med smak av honung. MUMS. Vi är lite speciella, men det är bara kul!

Kommentarer
Postat av: Mamma

TUR att det bara var en dröm!

2011-02-25 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0