110115

Godmorgon!

Jag vaknade precis upp och som det ser ut nu så kommer min lördag bli seg. Eller jag har ju Alexa så det blir nog roligt. Får se vad vi hittar på, men hon sover nog fortfarande, inte helt säker då jag fortfarande ligger i sängen.

Som svar på din fråga Ida jag tränade i två smålag i Falun, båda lades ner. Först tränade jag en stund i Black Shadows allstar, och när den lades ner så startades Dala Cheer Extreme som tyvärr bara höll ett år. Så där är svaret :)

Jag har fortfarande träningsvärk från torsdagens träning, jag hade helt glömt bort den sköna känslan av träningsvärk och såhär kan det gärna fortsätta. Träningsvärk= mer muskler. Älskar inte ni också känslan av träningsvärk?

Kommentarer
Postat av: angelica

sv okej va härligt :) samma här, äntligen!

2011-01-15 @ 19:48:30
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

Hihi joo träningsvärk är skööönt! :D

2011-01-16 @ 18:04:10
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0