Honor Roll

Hejsan.

Måndag igen och skola. Började med att jag försov mig men det blev bättre när jag väl kom till skolan. Våran hemklassrums lärare delade ut ett papper till tre av oss (jag och två killar) och det var ett brev som meddelade att vi var "named to the Honor Roll at warren high school". Att jag jobbat bra och nått höga betyg, och massa saker. En rätt bra sak att få med andra ord, och glad blev jag när jag, the foreign kid fick det.


Inte den bästa bilden kanske

Dagen rullade på, vi fick lite nya uppgifter i nästan alla ämnen och jag har inte mycket att säga. Jag har precis kommit hem och snart är det dags för lite gymnastik. Så vi får höras senare, jag hade jätte gärna velat gå på basketmatchen ikväll mot South men jag tror inte det är möjligt.


Jason Derulo – Watcha say


Kommentarer
Postat av: Isä

Hienoa, onneksi olkoon!

2011-01-10 @ 22:36:53
Postat av: Anonym

Vad roligt! Bra jobbat som vanligt! Grattis älskade barn!

2011-01-10 @ 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0