Back to donken imorgon

Imorgon börjar mitt vanliga svenska liv igen. Jag ska nämligen tillbaka till donken och jobba. Har fyra pass nu nästa vecka varav alla är 9 timmars pass, + att jag tror att jag skulle ta en tid av Teresa den 17de. Sen har jag inte fått mer pass hittills men det kommer väl. Hörde att vi fått sånadär tröjor eftersom vi börjat sälja glas osv där. Förra året var dom gröna, i år är dom tydligen svarta.


Förra årets tröja.

Så jag ska försöka lägga mig i tid ikväll så att jag orkar upp och jobba kl 11 imorgon! Ni falubor kan ju komma och köpa mat imorgon mellan 11-20, för jag antar att jag kommer få kassa eller DT imorgon.

Kommentarer
Postat av: ellen

kan du inte sammanfatta ditt utbytesår i ett inlägg? :) skulle vara väldigt intressant!

2011-07-03 @ 22:26:17
URL: http://ellenlysmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0