HJÄÄÄLP MIG.

har haft en superdag, först umgicks jag med Issa på dagen tills hennes buss mot Hedemora gick och då blev det att åka till Kalle och chilla där ett tag. Mamma och pappa kom förbi ett tag och vi satt och pratade innan det var dags för oss att åka hem. Nu sitter jag och kollar på en ny telefon. Såhär låter det här hemma:

Pappa: Men skaffa en Iphone 4! den funkar ju med din macbook och allt!
Mamma: men jag gillar den där samsung galaxy S2

och så var argumenten mot dom telefonerna igång. Och jag var sugen på en HTC desire S eller en incredible S, då Incredible tydligen är bättre. Men nu hittade jag även LG P990 Optimus 2x. Herregud, man blir helt yr av alla telefoner, alla ser lika ut, alla fungera iprincip lika, förutom den där LILLA detaljen..

SÅÅ. Hjälp mig bloggläsare, vilken ska jag ha?


HTC Incredible S


Samsung Galaxy S2


LG P990 optimus 2x

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

htc är asdåliga, pernilla har lämnat in sin typ 5-6 gånger på lagning.. jag vet att jag hade iaf valt iphone. mina föräldrar har såna och jag tkr de är jätteroliga :)

2011-07-07 @ 16:09:01
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Emilia

Samsung galaxy S2, den är fiin, men alla är förstås fina! :) Jag vet, det är svårt att bestäm sig :P

2011-07-10 @ 19:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0