@ Linneas place

Jaha, då gjorde jag något produktivt av kvällen ändå. Jag och Linnea stack till Masenbadet och tog mitt första dopp, vi kände att det kanske var dags för mig att göra det såhär i Juli.. haha vattnet var skönt men vi stannade inte där jätte länge för vi vart kalla och tänkte åka och göra Gina sällskap som satt vakt vid Melsta parken med hennes fotbollslag. Det var nämligen Kul i Juli där, som är en liten typ kväll med musik och sånt, mest gamlingar där. Eller ja, inga i vår ålder, så vi köpte glass umgicks lite och sen stack vi hem. Så nu sitter jag i Linneas rum, och fick tillåtelse att göra VAD JAG VILL på hennes dator medans hon duschar. Känns väldigt lockande men med tanke på att jag loggade ut från hennes Facebook så finns det inte mycket mer roligt att göra.. Så nu ska jag kolla vidare på Jenna Marbles videos på Youtube, har ni inte sett dom KOLLA. Hysteriskt rolig tjej det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0