love is all around us

Sådär, har haft en grym dag. Började med att boka in körlektioner, så nu är det fixat! Super, har ungefär 3 veckor kvar tills första lektionen börjar. Så det är väl rätt skönt. Sen drog vi till sportfältet och kollade på lite fotboll innan vi begav oss till en pizzeria i Forssa och åt lite sallad. Mums. Jag skulle åka och lösa in min Ben&Jerrys kupong men jag lär ringa dom imorgon för det är lite otydligt osv, ska fixa.


bild jag tog idag med min mobil.

Efter det drog jag till Anna och Mia för att umgås lite, och på kvällen drog vi tillbaka till sportfältet och kollade på Johannas match mot Mexico, vi förlora stort.. Men sen stack vi i alla fall tillbaka till Anna och Mia, och Johanna, Gina, Linnea och Bengan hängde på så vi satt och kollade på Xman first class.

Imorgon blir det Hedemora för hela slanten, men först ska jag försöka komma på vart jag la mina solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0