Smoothies <3

Dagen på jobbet har varit lyckad, har stått i kassa och ettan (ta beställningar och ta betalt för driven) hela dagen. Fick en brittisk familj så jag fick använda den kära engelskan igen, och även stå och njuta av deras brittiska! Dom är alltid så artiga och säger "may i please have this" istället för "I would like to have", eller kanske "i want..". Så allting har gått bra och killen som jobbar på Jsons trafikskola (där jag ska ta körkort) kom och köpte mat, han kände igen mig. Haha

Nu sitter jag här hemma, pratar med mina underbara vänner och dricker en god Jordgubbs/hallon smoothie. Muumms. Linnea inspirerade mig att göra en med att göra en till frukost imorse åt oss. Det är ju som youghurt men MYCKET godare. Nu ska jag dricka upp den och kanske kolla på Limitless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0