Dance Recital and dinner

Ojojoj, kvällen blev sååå mycket längre än planerat. Runt 6 åkte vi in till The Smoot theatre för att kolla på Alexas Dance Recital. Det var ca 3 timmar långt men riktigt bra. Sjukt duktiga människor. Efter all dans så var klockan 10 och vi bestämde oss för att tillsammans med ett par andra av Alexas dans kompisar gå ut och äta. Vi bestämde oss för en mexikansk resturang och vi började köra. Jag, Kiah och Patti kom dit först och insåg att det var stängt, så vi ringer Kristy och dom börjar ringa runt till alla andra och vi bestämmer oss för Bdubs istället. Så åker vi dit, säger att vi är 11 pers och han berättar att det kommer ta ca 45 minuter att få ett bord. Så vi ringer upp Appelbees istället och de hade ingen väntan alls. Vid det här laget är vi 20 pers och vi åker till Applebees istället. Och där satt vi i ungefär 2 timmar, åt och pratade och jag lärde känna massa nya människor.

När vi var klara (halv 1) så spöregnade det, och det åskade och ja det var galet. Vi sprang till bilen och jag lovar ett område av parkeringen var minst 5 cm vatten. Just nu blixtrar det så mycket att jag kan se det igenom mina persienner och min lampa är tänd i rummet.. Helt sjukt. Nu ska jag sova för det är sent och imorgon är det picknick med släkten som gäller, poolbadande för hoppningsvis. Snälla Gud ge oss bra väder! (är man i USA så får man bli lite kristen, haha på deltid)

Kommentarer
Postat av: nataliegoesamerican

haha det där lät både kul och konstigt ;)

2011-06-06 @ 00:32:40
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0