Lalala monday

Godmorgon godmorgon.

Ser ut att bli ännu en fin dag idag, kanske går ut och lägger mig i solen lite, man får faktiskt passa på när man har det varmt. Jag borde tvätta lite av mina kläder också, och packa om min carryon bag så jag ser hur mycket jag har över. Jag kommer få bära massa saker i mina händer också, usch på att ha mycket saker. Haha, i alla fall när man måste ta med sig allt. Sköna är att jag inte behöver bry mig om mitt bagage förens i sverige så jag behöver aldrig stå där själv och försöka ta mig någonstans med två resväskor, två väskor och massa lösa saker.. Haha vagnar kommer ju vara min bästa vän tills jag ser mina föräldrar igen.

Det blir mycket nu om min hemresa känner jag, men det är så sjukt nära. Har ju snart bara en vecka kvar. Har för övrigt inte så mycket att säga borde kanske äta något snart! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Försök få så mycket som möjligt i dina resväskor och ha så lite som möjligt i händerna, du har inte mycket tid i Cleveland. Onödigt att behöva släpa med massa grejer också då! Kram

2011-06-06 @ 20:15:20
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: exakt, det är för att man inte har några höga förväntningar. Det blir så bäst då :)

2011-06-06 @ 20:32:04
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0