Schools out for summer, finally

SOMMARLOV!

Känns så skönt att inte behöva tänka på läxor, test osv längre. Nu har jag officiellt sommarlov ända tills Augusti när skolan i sverige börjar igen. Wonderful is all i got to say.

Dagen var bra, jag började dagen med att gå runt till alla lärare och rektor osv och gav ut mina tack-kort vilket var väldigt uppskattat. Sen började proven, först hade jag historia prov och vi fick dom rättat på en gång och på framsidan av där man markerar svaren (Svårt att förklara) så fick jag 95% och på baksidan 88%. Yay me. Och så var det dags för Government, jag tror jag gjorde rätt bra ifrån mig men vi får helt enkelt se, och så sist var det dags för career ed, det gick okej. Inte helt nöjd men så kan det gå. Många hejdå har jag fått idag och kramar och ja det var allmänt jobbigt. Det känns dock inte som sista skoldagen, men nu när jag tänker tillbaka på att jag aldrig kommer gå i dom där korridorerna längre, se samma människor varenda dag, sitta i klassrummen eller sitta och prata på lunchen med Caitlyn och Emily, det är sånt som får mig deprimerad. Nu efter alla prov så har jag världens huvudvärk, det har varit svalare idag endast 26 grader så det var ju skönt.

Fick en present av Tiffany Longfellow idag också, en CD och på CD'n fanns en powerpoint av bilder från året, när vi var med varandra på cheertävlingar, hennes födelsedag, skolan ja massor. Himla gulligt av henne!

Nej nu innan mitt huvud exploderar så ska jag hämta huvudvärkstablett och dricka vatten!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att kännas tomt för oss också! Det första varje morgon och det sista varje kväll har varit att läsa din blogg. Men det kommer nya spännande saker i stället och du kommer att ha många fina minnen från din tid där. Kram!

2011-06-02 @ 23:07:15
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

alltså gud vad härligt!!! en hel sommar i USa, trivs du där??

2011-06-03 @ 06:59:29
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Ellen - College USA 2011

va kul :) kommer det inte att vara jobbigt att åka hem sen?

2011-06-03 @ 07:00:34
URL: http://ellenbratt.blogspot.com/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag har två inlämningsuppgifter kvar, sedan har jag också sommarlov! Jag kan knappt tro det :D

2011-06-03 @ 12:36:18
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0