Midsommar 2011

Min midsommar vart väldigt lyckad faktiskt. Tänkte ladda upp allt imorgon men det kommer folk och jag kommer vara upptagen så jag får helt enkelt ta tid att göra det nu.

Jag åkte ju som sagt till Kalle och där umgicks vi med Maddes släkt ett tag innan vi drog oss hem till Kalle och Maddes lägenhet igen. Där satt jag och kalle i soffan, han spelade ishockey medans jag gosade med hundarna och vi hade värsta djupa samtalen, som vanligt. Eller ja, vi diskuterade våra liv typ. Sånt som vi alltid gör iprincip. Så där satt jag och umgicks till ca 5 då jag tog bussen till Nakedhill och Anna och Mia. Linnea och hennes mamma körde förbi mig och plocka upp mig och körde mig den sista biten. Johanna som först planerat att bara ligga hemma i soffan hade tagit sig dit också. Vi grillade lite och band kransar, sen vart det mat och efterätt. Sjukt mysigt var det måste jag säga.







Sen åkte jag till Tara där min familj var, så där hängde jag en stund innan vi åkte hem. Det är helt galet va folk glor på bussar när man har midsommarkrans på sig.. Herregud det är ju midsommar, det är ju då man ska ha krans på sig!

Nu sova, för imorgon ska mycket fixas!

Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken fin bild på dig! Måste kännas jätte konstigt att vara tillbaka i Sverige nu! Ska ta och kolla igenom din blogg lite och läsa allt du skrivit :)



SV: Okej tack för råden! Hittills har jag bara fått en uppblossning av finnar, haha. Men förhoppningsvis blir det bättre snart :) Kram på dig!

2011-06-26 @ 17:56:31
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0