Lär dig teckna



Hittade precis en blogg där man kan lära sig att rita (eller bara gå in för att se något vackert!!) lärdigteckna.blogg.se heter den och tjejen är GRYM! Jag har alltid velat vara bra på att rita, och hur mycket jag än försökt så har jag aldrig lyckats. Jag ger väldigt lätt upp och att läsa att hon hållt på med en teckning i 9 timmar får mig att bli imponerad, förstår inte hur hon kan vara koncentrerad och inte ge upp. Jag förstår ju givetvis att hon inte sitter 9 timmar i sträck, men jag hade tröttnat eller gett upp innan 30 min ens gått. Jag vill att allt ska gå fort och vara enkelt, annars kan det vara. Så därför gav hon mig MASSA inspiration och jag är så himla imponerad.



Bilderna lånade jag från hennes blogg (printscreenade).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0