Lekland

Så jag hittade något att göra.

Caitlyn smsa och frågade om jag ville komma och kolla på någon barnfilm med henne i hennes kyrka. Så jag sa ja, varför inte liksom? Ja vi åkte dit och vi kollade på filmen i kanske 5 min innan vi insåg att vi inte brydde oss en sekund om filmen så vi gick ut. Vi bestämde oss för att gå ut och gå lite i det varma vädret (typ svensk sommar, runt 20 sådär) fast caitlyn tyckte det var kallt.. Efter vår promenad så gick vi in igen och Caitlyn visade mig runt i hennes kyrka. Herregud, om jag gått där hade jag typ bett om att få gå till kyrkan, jag hade varit den mest kristna personen ever. Kanske inte, men ja jag hade då definitivt gått i kyrkan. Dom har en lekplats som är 100 gånger bättre än Mc Donalds, den är superstor och jag gick vilse, haha var ju tvungen att testa den. Dom har en biosalong, dom har så sjukt mycket coolt där inne. OCH dom har en egen popcornmaskin.




Lekplatsen. haha lånade bild från kyrkans hemsida.. haha finns så himla många gångar där inne

Efter filmen bjöd de på pizza som var SUPERGOD, chips och läsk. Nyttiga middagen liksom. Kort där efter smsar kristy och frågar när jag kommer hem och att de ska ut och äta. Så jag åker med dom, dom åt på ett ställe som hade en helt amazing salladsbar, och deras specialitet är tydligen deras bakade potatis och dom har en "potato bar" där man kan gå och hämta, smällt ost, riven ost, sourcream, smör, bacon, skinka, ja allt du skulle kunna tänka dig ha på din bakade potatis. Jag ångrade mig rätt skarpt att jag ätit innan. Men det kommer mer chanser.

Sen åkte vi till Walmart on the South side. Köpte lite godis till min "little sister" som vi fick inför nästa tävling, ska köpa shorts och en tshirt eller nåt till henne senare också. Och lite hygienartiklar jag behövde. Så det var skönt att få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0