OGT WEEK

Godmorgon.

Då eran dag kanske börjar närma sig ett slut eftersom skolan och jobb slutar nu för er, så börjar min dag nu. Haha det är OGT week (ohio graduation test) och alla juniors och seniors som har klarat alla test får sova in till 11 då skoldagen börjar. Rätt nice måste jag säga. Så jag sitter här och väntar på att Katelyn ska hämta upp mig och jag är inte ens säker på att hon vet var jag bor. Så det ska väl bli.. intressant. Skoldagen kommer vara jättekort och efter skolan har jag som vanligt på måndagar revuepractice och sen ska jag och Taylor springa. Kaylyn skulle ju varit med idag också, men hennes bror ligger på sjukhuset så hon måste åka dit direkt efter att vi sjungit.. Men hon ska nog springa innan, jag hade kunnat offra mig att springa med henne. Men jag vet inte om hon ska springa direkt efter eller mellan mina träningar + att jag och svettas och vara död inför folk är ingenting jag gillar. Undviker det helst.

Men ja, jag skriver väl mer ikväll när jag kommer hem. tänkte bara göra en liten snabb uppdatering här medans jag väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0