rainy saturday

Godmorgon.

Först vill jag tacka för den supersnälla kommentaren i förra inlägget, värmer! Och visst kan jag ha en till frågestund snart. :)

Idag har jag ägnat dagen till att städa, tvätta och äta frukost. Inte det roligaste men det var det Kristy ville att jag skulle ha gjort för att få vara med Taylor. Så mitt rum är rent och snart är mina lakan klartvättade också, sen är det bara att vänta tills hon kommer och hämtar upp mig. Så får vi se vad vi hittar på för bus.

Jag fick precis veta att skolan vi spelar mot nästa match i Basket är Chillicothe (dom enda vi förlorat mot) så det kommer nog bli en riktigt bra match. Vi har nu 20 segrar och 2 förluster där båda är mot Chillicothe. Som ni kanske kommer ihåg från mitt inlägg när vi spelade mot dom sist så var det superjämt. Det var ju dom som gjorde poäng när det var 5 sekunder kvar och därför vann.. Så dom är ju inte helt överlägsna.

Nu sitter jag här och fryser för jag glömde nämligen fönstret öppet när jag tänkte vädra lite och det regnar ute. Haha inte bra. Så nu ska jag klä på mig lite varmare kläder och sen gå ner och kolla till mina lakan som ligger i torktumlaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0