Söndagar, en helt värdelös dag

Efter en dag som bestod av iprincip.. ingenting alls så är jag ändå helt slut och redo för sängen. Och bra är väl det för imorgon är det att gå upp tidigt tidigt som gäller. Har spenderat största delen av dagen till att avsluta alla How I met your mother avsnitt och är nu ledsen för att den superbra serien är över. Jag sitter bara och väntar på att nya avsnitt ska komma ut. Funderar nästan på att börja kolla på Lost igen, börja från säsong 1 och bara kolla igenom allt igen. Ja vi får helt enkelt se vad jag gör med mitt liv.

Jag har insett idag att jag hatar söndagar. Jag har aldrig något att göra, och det ger mig tid att bara sitta, vilket får mig att komma på att veckan är över och imorgon börjar skolan igen. Varför är det alltid så att helgen går snabbast av hela veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0