Taylor och skolpjäs

Min dag har varit superbra. Halv 3 kom Taylor och hämtade upp mig och vi åkte till skolan för att kolla på pjäsen. Den hade börjat ett par minuter innan vi kom dit och hette "The Curious Savage". Den var faktiskt riktigt bra och dom gjorde mig imponerad då jag inte hade speciellt höga krav på en skolpjäs. Väldigt proffesionellt gjort och riktigt rolig. Pjäsen höll på i lite över 2 timmar och efter det så gratulerade vi våra kompisar som var med och så åkte vi hem till Taylor.

Vi spelade lite Xbox kinect medans hennes bror Steven och hans två kompisar kollade på. Haha jag var grym på bowling, men allt som hade något med springing att göra var jag sämst på .. haha hennes föräldrar gjorde Subs till oss och dom var supergoda. Sen runt 8 körde hon hem mig.

Nu sitter jag här, har en tvätt i tvättmaskien och ska precis gå och duscha. Helgen har gått så himla fort, men det är väl sant som dom säger, tiden går fort när man har roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0