thunderstorm

Här haglar det och åskar det för fullt.. Vi har en riktig thunderstorm med massa tornado varningar osv.. Rätt läskigt.

Passanade nog så började vi dagen med en tornado drill alltså en övning. Vi hade idrott och alla killar (ca 30-40 totalt kanske) var tvugna att gå till killarnas duschar och sitta där ihoptryckta medans vi fyra tjejer hade det skönt på tjejernas sida. Haha, Mrs. Coffman är så himla rolig. Vi spelade till allas glädje Volleyboll igen, gud vad jag saknat det. Haha himla roligt, förutom att weightlifting killarna var med också. Jag gillar inte dom, dom är så jobbiga. Haha

Under 3rd period så gjorde jag klart nästan hela min historia läxa + att klassen lyssnade/kollade på Martin Luther King's "i had a dream" tal. Första gången jag hörde det, så det var ju lite roligt.

På engelskan var våran "journal" Pet Peeves, alltså saker som stör dig, saker du hatar osv. Jag fyllde en hel sida om saker jag hatar när folk gör, snacka om att jag kände mig människohatande. Så himla roligt, vi skulle berätta något från vår lista inför klassen och Josh säger "jag hatar när folk säger högt inför folk att dom måste kissa" (jag gör det jämt och ständigt.) och när folk säger typ "maan, duude, wooow," sådär sarkastiskt ni vet. typ "woow, you did not just say that". Vilket jag också gör hela tiden. Så kommer Dustin och säger att han hatar folk som håller på att pilla på sina kläder eller håller på med sitt hår hela tiden. Det gör jag också, haha jag kände mig lite utpekad sådär. Själv hatar jag när folk avbryter mig eller personen jag pratar med och speciellt om det inte ens har med saken att göra. Eller när någon bara pratar på i evigheter om något som folk inte ens bryr sig om, och det är rätt uppenbart att ingen bryr sig men dom ändå fortsätter. Ja jag hade en del saker, kan inte komma ihåg alla nu.

I alla fall, under kören fick jag veta att varken Taylor eller Kaylyn kunde springa idag (fast vädret hade hindrat oss ändå) så det var ju lite tråkigt, så efter revue träningarna så körde Kaylyn hem mig. Tog litet tag då vi fick lov att vänta på att haglet skulle bli mindre. Vi sprang ut till hennes bil och satte oss där, haglet var så galet stort, och det åskade och blixtrade osv. Himla läskigt, men när det lagt sig lite så körde hon hem mig. Nu är jag här hemma, ensam, kan inte komma på hur tv'n fungerar (det är något knas tror jag) så ja.. I feel lonely.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du får lära dig saker som hör till allmänbildningen såsom Martin Luther Kings tal. Otäckt med vädret där!



Puss och kram!

2011-03-24 @ 06:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0