Time flies by

Godmorgon.

Har lite sommarkänslor såhär på morgonen,solen skiner, fåglarna kvittar och det ska bli upp mot 20 grader idag! Ja, livet leker och det känns underbart med sånt här väder. Idag blir det skola och sen träning, får se när jag har tid att uppdatera nästa gång. Med största sannolikhet efter träningen.

Snart är det helg också, min enda helg utan planer framtills April. Jag har något varenda helg efter denhär. För dom två kommande helgerna har jag tävlingar (26,27 och 2,3 eller vad för datum det nu är), sen 8-11 är min värdfamilj på olika tävlingar där jag inte är med och för att inte behöva missa massa skola så blir det att spendera hela helgen hos Caitlyn. Helgen efter det 14-17 åker jag till DC med utbytesstudenterna, helgen efter det kommer min familj och efter det blir det florida. Haha och sen är det Maj och första helgen efter att jag kommit hem så är det revue och bal. Väldigt packat schema här. Cheerleadingen är över snart också. Efter den sista tävlingen (2,3 april) så är det över.. Då är det bara Senior 5 som tränar och så finns alla gymnastikpass också. Lättar nog lite på mitt schema. Och när the revue sedan är över så har allt slutat och mitt schema kommer vara tomt den sista månaden jag har kvar här borta. Vilket kommer vara riktigt skönt för då kan jag ha tid att umgås med kompisar, med familjen osv och bara njuta av det sista av mitt Amerikanska liv. Herregud vad lite jag har kvar insåg jag nu när jag listat upp mina kommande månader.. Tiden har gått så himla fort och jag kan inte förstå att det nästan är över.. Det är sant som dom säger, tiden går fort när man har roligt.

Okej det var inte meningen att jag skulle skriva så mycket såhär på morgonen. Tänkte bara lägga in en liten morgonhälsning från Ohio liksom.. Ja men så kan det gå! ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0