Darn it chillicothe.

Hejdå basketsäsongen. Det var trevligt att träffas och det var roligt så länge det varade.

Matchen var som vanligt mot Chilli SUPERJÄMN..Helt galet, till slut var den 1 minut kvar och poängen var 40-40. Alla var superuppspelta. Vi fick in en två poängare och vi var HELT galna. Så fick Chilli in en igen och det är 15 sekunder kvar och vi är jämna. Vi lyckas hålla kontrollen tills sista sekunden, dom kastar bollen och precis innan den åker igenom korgen så går signalen av. Men såklart så räknas det eftersom dom hunnit kasta den innan tiden var ute. USCH OCH FY! jag har aldrig varit så arg, jag blev helt tårögd och nästan ett par tårar föll ner. Dom spelade så galet oschyst, hälften av fouls'en dom gav oss var egentligen deras.. Inte rättvist någonstans. Jag menar om en Chilli-spelare landar på en av våra spelare, borde det då inte vara deras fel? jo man tycker ju det, att om någon tacklar en så är det den som tacklars fel.. Men tydligen inte. Ja nej det var en av dom mest spännande matcherna, och en av dom största besvikelserna. AC's mamma grät och jag tycker så synd om hela laget.

Jag stod med Taylor och vi hade ända tills slutet jätte roligt, lärde henne massa svenska fraser. Så hon kan nästan säga "jag kan prata engelska" , "jag kan inte prata svenska", "håll käften", "jag älskar dig", osv. Haha så himla roligt, för hon för det första lät som en 4 åring när hon försökte uttala orden, och sen när hon väl fick till dom en gång så SKREK hon ut dom jätte högt. haha hur roligt som helst. Jag hade även planerat att ta miljoner kort, men vi var så inne i matchen och sen var vi ju ledsna efter så det blev bara ett par stycken.


hehe samma hårfärg ju


Fina taylor och lauren


Lizzy, Bre, Arienne, Taylor, Kayla och så någon tjej jag inte känner som är nerhukad. Haha färgglada jeansbilden. Det var meningen att det skulle bli en "alla vi med rosa jeans bild" men så ville dom andra också vara med.


Zane, Cody och Josh Hill. :)


Spirit towel. haha helt onödigt, den är rätt liten också. Men jag ska samla på mig massa Warren saker

Men nu blir det sängen, samling vid skolan 6.45 så det blir att gå upp kl 6. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0