Onsdag and pizza party

Onsdag och jag är redo för en dusch och mina kläder är redo för tvättmaskinen. Har noll rena kläder och jag antar att det är sånt man får leva med om man är sen med att tvätta.

Dagen har gått bra, var jämn blockday så 11-11.50 hade jag historia där vi kollade på en film om 60talet tror jag. När dom 50 minuterna hade gått så var det dags för lunch, jag som ätit frukost kl halv 10 var inte speciellt hungrig men eftersom vi fått igenom tre lagar så hade Mr. Schob lovat oss ett Pizza-party. Så alla i min government klass gick dit istället för till lunch och åt pizza. Mo hade köpt 8 Little Ceasars pizzor som vi åt. Sen hade vi ca en timme kvar där inne. Eftersom vi inte gjorde annat än att sitta och prata, lyssna på gamla backstreet boys och fergie låtar så bestämde jag mig för att gå ner till matsalen under andra lunchgruppen och prata med Caitlyn. Mr. Schobs klass är så himla slapp, jag var borta i 30 min och ingen märkte något. Haha eller ja dom brydde sig inte.

Sen var det dags för Career Ed och vi skulle göra klart våran Journal och det vi inte hunnit göra klart tidigare i veckan. Så efter 30 min var jag klar så jag satt och gjorde absolut ingenting i 20 minuter.. Jätte trevligt, känns ju i alla fall bra att ha allt inlämnat. Sista lektionen ägnade jag åt min engelska läxa som jag inte gillar alls. Haha Mrs. Hukill hjälpte mig men jag hann inte klart förens sista klockan ringde. Så var det dags för Revue träning, börjar bli bra och man börjar få koll på allting. Till Footloose har vi en liten plan för dans, och av tjejerna är det iprincip bara jag som fattat det och av killarna så är det Johnny som kom med idén. Men ja, det ska nog bli bra. Efter Footloose hade jag en timme kvar innan Taylor's trackpractice skulle vara över så jag satt och pratade med Tori och Amanda, båda dom har bestämt sig för att komma och bo med mig. Haha Tori tycker att det är så sjukt coolt att vi åker utomlands när vi ska på semester. Haha, hon bah "va? seriöst åker ni till typ spanien?" så jag förklarade att det är iprincip samma sak (i alla fall avstånd) som när dom åker ner till Florida. Så mamma och pappa, vi kommer ha besök ständigt när jag kommer hem om alla som lovat att komma och hälsa på mig  faktiskt gör det.

När taylor var klar så gick vi ner till trackbanan igen, 2 warmup laps. Lite höga knän, buttkicks, xhopp, och utfallssteg osv. Bleachers, ladders (sprintgrejs). Vi körde 50m,100m,150m,200m,150m,100m,50m. För jag VÄGRADE att köra två 200m i rad.. Usch sprint är inte min grej. Efter det vart det ett cooldown lap. Kändes så bra efteråt men det var ett helvete att göra allt dedär. Så vi belönade oss själva med lite subway (chicken and bacon ranch) och en tea. Haha subway tea är ett måste när man är där. Nu är det verkligen dags för en dusch och att slänga tvätt in i tvättmaskinen innan jag tar mig ann min lilla engelska läxa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0