svar på kommentar och min dag

först en litet svar

Hanna om worlds 2011, disney world and florida:
Hey! låter awesome, har bara en liten fråga :)

hur lyckades du bli senior? jag skickade ett mail till Explorius om man fortfarande kunde bli senior om man åkte mellan första och andra året på gymnasiet (alltså sen går om tvåan hemma), men sa att det ofta inte gick att ordna.. undrar hur du blev det bara :)

billar bloggen starkt btw :D


hej, ja absolut! jag är junior så jag är inte senior. min skola placerar sällan utbytesstudenter som seniors eftersom engelska-klassen blir så pass svår.. men helt ärligt, det är precis lika bra att vara junior, ingen skillnad. Du får ju gå på prom och allt ändå.. :)

tack så mycket!!




Så dagen började inte allt för bra. på floor hockey (innebandy) så råkade Josh tackla till mig och slog på något sätt på handen och i ansiktet.. haha så ja, det var inte så illa men allt eftersom dagen gick så blev det värre och värre.. så nu kan jag knappt röra min hand utan att det gör ont. att skriva här gör superont. Inte bra, sen att jag körde gymnastik och lite bygg på träningen gjorde det kanske inte bättre. men såå ont gjorde det inte då men tydligen så vart det värre.. Inte bra alls.

Jag fick även veta idag att jag inte behövde göra OGT- testen (Ohio graduation test) eftersom jag inte är härifrån eller har tagit freshmanklasserna som testet innehåller utan bara historian. skönt för mig för det betyder att jag om två veckor i en hel vecka börjar kl 11. Skönt säger jag.

Så det går helt okej för oss och att få igenom våra lagar både dödstraff och gaymarriage (den jag är i) är helt klara och vi sitter hela lektionerna och gör.. INGENTING.. För dom andra grupperna blir aldrig klara. Men rätt skönt samtidigt.

På engelskan började vi på våra powerpoint presentationer om en känd poet från Harlem renaissance tiden. Jag blev ihop parad med Dustin och vi kom rätt långt, men jag som är van vid att jobba med supersmarta overachievern Simon blev rätt irriterad på hur lite han kunde.. eller han kunde ju en del, men ja inte så som jag ville ha det kanske. Men det ska nog gå bra, vi kommer dock inte överens om någonting, haha fast det är mest på skoj, fast jag blir lite irriterad på riktigt.

Jaja, resten av dagen gick rätt bra. Hade noll läxor under reading-passet så jag lånade Katie's bok "Pojken som kallades det". Superhemsk bok men så jäkla bra. Har dock bara kommit till sida 34 för jag har ju aldrig tid att läsa.. haha

Så det är iprincip min dag, blev lite Wendy's till middag efter träningen och nu blir det sängen. Jag erkänner att min blogg är supertråkig såhär med ett inlägg om dagen typ och utan bilder. But I'll do my best to improve..

Kommentarer
Postat av: Dianaa

jättefin blogg:)

2011-03-02 @ 20:16:43
URL: http://ddianadib.blogg.se/
Postat av: isä

Får du inte göra testet? Skulle det inte vara roligt att veta om man klarar det? Utan att ha press på att måste klara.

2011-03-05 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0