To the convo... and beyond

Halva vecka avklarad och på fredag har vi PEPPRALLY!! Igen, så det betyder 20 minuters klasser iprincip, eller dom kanske är närmare 30. Min hand var bättre idag så jag kunde ju i alla fall använda den, Josh skrattade mest åt mig. haha elakt.

På engelskan blev vi klara med våran Power Point så nu gäller det bara att öva på vad man ska säga. Men det ska nog gå bra. Under kören så gick jag och Taylor till the office för att jag skulle köpa en biljett till fredagens match och sen köpte vi dom två sista White Out tröjorna men det fanns ett problem.. Dom var storlek XL, och taylor som är ett par cm längre än mig och pinsmal och jag som är superkort .. ja det var klänningar på oss. Men det fixade vi med en sax. Så nu är dom somriga och korta. Men innan vi hade tid att göra det så hade vi Revue träning. Först var det Pointer Sisters som hade träning och vi ska sjunga sången "neutron dance" haha och dansa till. Superkul, + att vi ska ha på oss massa 80tals kläder när vi sjunger den! Nästa grupp var FootLoose och vi tränade lite, det är både killar och tjejer i den. Båda låtarna verkar hur roliga som helst att sjunga och jag blir mer och mer peppad på the revue.. TVÅ månader till!

Efter mina grupper var klara så letade jag på Taylor igen och vi gjorde klart våra Tshirtar och sen tog hon mig hem. Himla kul tjej det där och vi har bestämt att vi ska varje måndag och onsdag efter kören springa ett par varv nere på track-banan. Så tack för det känner jag!





Från klänning to this! haha rätt nöjd måste jag säga. Och jag ÄLSKAR trycket osv, för er som undrar så är CONVO stället där vi spelar på fredag, våra District Games.

Jag fick även min Julkonsert skiva som jag hade beställt så det är skönt och ett kul minne från kören. Fast jag MÅSTE köpa revue filmen när den kommer ut! haha


Yay CD! Innuti står ALLAS namn och i vilken kör/hand bells dom är med i.

Men nu blir det en dusch och sen får vi se vad som hittas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0