YESS, WE WON!

DET BLEV SEEGER TILL OSS! Såklart! Nu gäller det att vinna nästa vecka så vi kan gå till STATE!

Matchen var bra, jag stod tillsammans med Taylor, Megan och Kaylyn. Vi var i Ohio University stadion och den var.. STOR. Så himla coolt var det, finns inte mycket att säga. Vi vann med 58-48 och det var en rätt lätt match.. Jag låter bilderna tala för sig själv.



Taylor

med marcus i believe.

Tiffany

stadion

Taylor och Levi

Taylor och Colin

Taylor och Mr. Ruth, haha lät ungefär "can we take a picture with you" "no." "but please she's foreign" "oh okay". Lätt bästa ursäkten någonsin att skylla på att man inte är härifrån. Typ som när vi ville att våran rad skulle flytta lite och dom sa nej så sa vi att jag var foreign och dom frågade varifrån och jag sa sverige, dom tyckte det var coolt och ett litet "pretty please" fick dom att försöka flytta på sig.


Vi i våra matchande tshirtar :)

Smygbild på Nick White (killen som står bakom Colin (med kameran) och Mr. Ruth. Han som har armarna ikors. Anledningen är att Colin samlar "smygbilder" på honom som han vill att folk ska skicka in till honom. Haha antagligen en av hans små "smygbilder" han håller på och tar just där.

Litet armband som jag fick av Taylor

Vi och AJ i en blueman suit

Taylor, Jag, Megan, Kaylyn i halvleken :)

Vi och Drew, han fuskar, han står trappsteget upp.. haha

Vi och Ben. Den enda snälla som ville ta bild. Vi gick ner till "student section ledarna" eller ja dom seniors som alltid leder allt. Frågade om dom ville ta kort, fick ett tråkigt svar av Caleb att det börjat igen och att han inte hade tid. Men Ben sa att han kunde ställa upp!

Precis i slutet av matchen!

Våran läktare, eller ja där alla Warren människor satt.

Student section. På dom 1.21 återstående minutrarna så hann poängen ändras från 52-42 till 58-48.

That's all from now. Night! haha

Kommentarer
Postat av: Ana

Din blogg är den bästa utbytesstudent-bloggen! Du har alltid många bilder och roliga texter :D Kan du inte ha en frågestund när du har tid? :]

2011-03-05 @ 15:09:03
Postat av: amanda

haha du gör exakt samma min på alla bilderna ;O :P

2011-03-07 @ 18:00:39
Postat av: Therése

Vilka härliga bilder! Kul att ni vann, grattis :)

2011-03-07 @ 22:33:57
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0