run forest run

Guess what? jag har precis sprungit för första gången på 7 månader. Jag räknar inte med dom gångerna vi "sprungit" i ett par minuter på träningen. Utan verkligen gå ut och springa. Känns superbra, vi kanske inte körde världens hårdaste pass, var ett varv runt track-banan, upp och ner för läktaren (upp och ner för alla trappor) fram och tillbaka och sen ett till varv. Men det var tillräckligt för att vi skulle bli trötta.

Dagen gick bra och trots min lite brist av sömn så har jag varit pigg och glad precis hela dagen. Vi hade presentation om våran poet på engelskan och det gick väl helt okej. Lite små nervösa misstag från min sida, men vi hade den korrekta infon på våran grej (många hade vissa fel) och vi hade anmält oss frivillga som tvåa (läs dustin, jag hade ingen aning om det) men bonuspoäng får vi för det så tacka för det.

På Career Ed började vi med att lära oss om att skriva checkar och hur allt det fungerade och hur vi skulle lära oss att skriva ner alla inköp osv.. Jätte segt men jag antar att det kan vara viktigt här i Check-älskande USA.

Efter skolan hade jag Revue träning. Först Pointer Sisters, börjar gå bra och vi övade lite på det vi fick lära oss förra veckan. Efter det så hade jag en timme kvar tills Footloose började. Erin skulle ner till Subway så jag åkte ner och köpte en 15cm sub eftersom jag höll på att dö av hunger. Så började Footloose och vi sjöng lite med Mrs. Nuzum och så fick Kaylyn uppgiften att koreografera tjejernas dans och Josh fick uppdraget att koreografera killarnas. Vi har så himla mycket bra planer nu. Det kommer bli så sjukt roligt.


subway tea ♥

Efter vi sprungit så gav Kaylyns mamma henne pengar och vi åkte tillbaka till subway för att äta igen. Blev en precis likadan till. Gotta love subway. Och måste säga att för att vara någon som HATAR att springa, så känns det rätt bra nu och jag kan inte vänta tills på onsdag när vi ska göra det igen!!

Kommentarer
Postat av: Isä

Keep on runnig! :)

2011-03-08 @ 19:07:27
Postat av: Isä

Keep on runnig! :)

2011-03-08 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0