Veckoschema framöver?

Juste, idag fick jag även veta att jag är med i American Bandstand akten i the revue. Jag är en av dansarna tydligen, ja men va roligt tänkte jag.. Tills jag insåg att jag kommer få stanna i skolan till 8 på måndagar och så är andra träningen på torsdagar (när jag har träning med cheerleadingen..) Men hon kanske skulle flytta torsdagen till fredag. Men va roligt, min vecka kommer i så fall se ut såhär:

Måndagar - skola 7.58 am - 8.00 pm
Tisdagar - skola 7.58 am - 3.12 pm, cheer 5.00 pm - 8.00 pm
Onsdagar - skola 7.58 am - 4.30 eller 5.00 pm (+ spring)
Torsdagar - skola 7.58 am - 3.12 pm, cheer 5.00 pm - 7.00 pm
Fredagar - skola 7.58 am - 6.00 eller 7.00 pm


Kul va? På måndagar kommer jag spendera 12 timmar i skolan.. och 11 timmar på fredagar i så fall. Ja vi får se hur det blir med det och jag vet inte vem som ska kunna köra hem mig från American Bandstand för jag vet inte vilka som är med i det. Det visar sig helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej! Du har ju en familj också. Kan du inte fråga dem? Så väldigt mycket har de inte behövt hämta dig. Puss

2011-03-17 @ 06:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0