Yoghurt tubes

Tänkte göra en liten uppdatering såhär på kvällen medans jag väntar på att mitt hår ska torka. Ingenting överdrivet roligt har hänt idag, jag har känt mig deprimerad/dålig hela dagen.. Utan någon som helst anledning. Under 7th period ville jag bara dö, dels för att Vouge är precis lika dålig som tidigare och för att jag inte mådde bra och varjegång jag försökte sjunga så kändes allt bara jobbigt. Haha, det vart dock lite bättre, men så blev jag jätte arg på två av mina närmsta cheerkompisar. Long story, dom irriterade mig och förstod inte att dom sårade mig, så ja jag var inte så himla glad + att dom inte ens verkade förstå att jag var arg.. Haha

När vi kom hem så blev det en smörgås, varmchoklad och en youghurt-tub till middag. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla youghurtgrejen, men ah, låter bilden stå för förklaringen.


Sådär ser dom ut, fast våra har Phineas and Ferb på. Sådär to-go-yoghurt som man kan ta med sig till skollunch till exempel. Supergott!

Blev en dusch och nu sängen såfort mitt hår är någolunda tort. Jag hatar nämligen blött hår, det är äckligt haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du mår bättre idag! Puss och kram

2011-03-30 @ 06:51:52
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

haha skum uppfinning den där youghurten!

2011-04-08 @ 23:15:45
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0