Relay for life

Okej så jag överlevde min muntliga presentation, även fast jag bara pratade i 4 minuter när 5 var minimum. Duktigt där. Sen fick jag gå upp IGEN och berätta om min jobbshadowing. Jag får liksom en blackout när jag står där uppe och jag kommer inte ihåg någonting jag tänkte säga..

Imorse fick vi som samlat ihop över 25 dollar för relay for life en tshirt också, och eftersom jag gick över 100dollars gränsen så fick jag två tshirtar, olika såklart.


Mina tshirtar. Alltid kul med Tshirtar, haha jag har väl ett par stycken vid det här laget..

Resten av dagen gick bra, vi kollade på film på både historian och government. På Career ed presenterade vi som sagt, och på reading gjorde jag klart sådär 3-4 Career uppgifter så nu är allt inlämnat för den klassen. Imorgon har vi våran 3rd quater rewards, det är mest lite waterslides eller något sånt ute på gården. men eftersom badkläder inte är tillåtet i skolan så är det tshirt och shorts som gäller. Dock vet jag ingen som skulle vilja springa runt i bikini när det är såpass kallt.. haha sen ska HELA helgen spenderas med Caitlyn igen, så vet inte hur mycket uppdatering det blir. Bilder ska försökas att ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0