Gifts from OVA

Imorgon blir min varisty jacka beställd, jag har hämtat ut pengar och gett all info och pengar till min värdmamma så att hon imorgon kan åka och beställa den. I'm excited, får se hur lång tid det tar innan jag får den.

Sen idag fick jag en liten överrasking från Cathy på gymmet. Hon hade gjort klart mitt Ipod fodral, och så fick jag även en Autografbok full med bilder från året, ett supersött zebrarandigt fotoalbum med bilder från året och en penna från OVA. Himla snällt måste jag säga, och mitt ipod fodral är supersött. Heltäckt med rhinestones.


ipod case, 10 times cooler in real life


OVA penna, det är en stor stjärna på andra sidan som jag inte kunde få med




Så där är mina fina små presenter jag fick! Väldigt tacksam. Nu blir det plugggg, för det blev inte av tidigare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina minnen från OVA-tiden! Kram

2011-05-24 @ 06:54:24
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad gör du då? Förutom svarar på kommentarer ^^

2011-05-24 @ 08:36:21
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Josefin

Haha tacktack, ska bli cowgirl på heltid tänkte jag ;) Man får ha med en väska gratis för SAS, men man kan betala extra för en till :) Mamma och pappa tog hem 1 väska och jag tar 2 st :) Hur mycket packning tror du att det blir för dig??

2011-05-24 @ 22:51:51
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0