Out walking

åh va jobbigt, min blogg värgrar lägga upp inlägget jag skrev om balen igår.. aja den kommer väl upp förr eller senare.

Jag och Alexa har spenderat största delen av dagen till att gå. Först skulle hon ta en massa bilder för hennes photography class , så vi gick ner i en skog där hon vi letade i typ en timme efter en bil, en gammal rostig bil med bara själva ramen kvar. Ja det visade sig att den låg i precis efter den vägen vi tänkte börja med men vi gick den andra vägen.. Sen kom hon på att hon behövde fler bilder (av nerskräpning som var hennes tema) och hon hade 10 timmar av tjänstegöring att göra för någon annan klass så vi gick ut igen med soppåsar, vi gick inte speciellt långt och på den lilla biten fick vi ihop 2 stora soppåsar med skräp.. Så fulla att de nästan sprack. Helt galet var amerikaner skräpar ner. Ja jag har ju fått ett års motion här på två dagar, först springa runt och dansa i klackskor i flera timmar och sen gå en massa. Det är ju i alla fall rätt varmt ute, shorts och linne väder. Himla skönt.

Jag måste komma på vart jag vill praoa för en dag för det är sista dagen på fredag och jag har inte ens ringt.. Så det ska jag ta tag i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0