I'm too numb to feel right now



Nu är en helg av jobb avklarad och jag har haft sjukt kul faktiskt.

Igår ägde jag och Julia Driven och det var hur roligt som helst, fick även en beställning som löd "jag vill ha 9 happy meal tack" och ett gammalt par som aldrig ätit på McDonalds förut. Spenderade natten hos Cornelia. Så har jag jobbat idag igen. Har varit en galen dag, fåglar som flyger inne i resturangen, och allmänt härj. Sista timmen gjorde jag nästan inget produktivt alls, vart lite flumm osv. Har även lovat bort mig till Mora på onsdag, där ska jag och några till från jobbet jobba istället för Moras personal (som ska ha personalfest tydligen) fram till nångång runt 00.30. Ska väl bli kul, haha

Nu tänkte jag duscha lite, och kanske läsa ut min svenska bok, varför drar jag alltid ut på saker till sista minuten jämt? Sen är det dags för farsdag-middag hos min kära bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0