Vill ha



Jag har i ett par år nu haft hårförlängning som jag fäst med clips, men jag är trött på att behöva ta ur och sätta i dom hela tiden. Så jag funderar nu på att testa keratin metoden där man fäster separata slingor med hjälp av keratin. Eftersom jag köpte mitt förra löshår från Rapunzel och jag är väldigt nöjd med hur bra det hållt så är det självklart därifrån jag tänker köpa mitt nästa. Så nu ska det önskas och sparas pengar.


Det är inte jätte mycket längdskillnad längre, men håret blir tjockare och ja skillnad blir det ju.


Och såhär blont och långt var det när jag köpte det i början av 2010. Var alldeles för svårskött i min mening så klippte av det, och i och med att jag ändrade hårfärg så färgade jag det. Så för att vara så behandlat och använt så tycker jag att kvalitén på håret nu är grym!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sista chansen att anmäla sig till veckans blogg och ha chansen till att ta del utav mina 200-400 unika besökare! Klicka gärna in & anmäl dig, vinnaren/na kommer upp ikv runt 7-8 nån gång! http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2091524



För övrigt, allt bra idag :)?

2011-11-27 @ 16:55:15
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0