Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Min helg har varit grym! Först en fredag med alla mina fina kompisar med tacos, vin, prat och lite film. Det var hur mysigt som helst och jag fick fina presenter av dom, bland annat; vin, kahlua, tungpiercingar, fjäderörhängen och en stor "påse" med bara massa rosa saker! Supergulligt.


På lördagen efter 7 timmars slit på jobbet så åkte jag och Issa hem till min bror Jakob för lite middag/förfest. Det bjöds på mat och vi spelade lite frågesport. Mysigt, sedan vid 11tiden åkte vi åtta ner till stan för att ta oss in på Klin, tyvärr kom bara vi 8 in då det var 20 och de inte ville släppa in våra killkompisar.. Träffade på Linnea och det blev dans hela natten. Blev en halv kycklingrulle på natten för att sedan vandra vidare hem till Kalle där jag somnade på soffan på en gång.




Efter en grym kväll kommer en mindre grym morgondag. Galet seg, men det var bara att rycka upp sig och åka hem till Aspeboda för lite middag med nära och kära. Fick massa fint, bland annat en bok, en volumemaster, presentkort, lite pengar, och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0