I miss you more than you even know, more than you probably care



Då har jag bokat studentkryssning då! Issa, Katha och Jessica skulle åka och de hade en extra plats i deras hytt så jag hängde på! Sjukt kul ska det bli, så i Februari åker vi! Blev inte så galet dyrt heller, då vi betalat för både buss dit/hem, kvällsbuffé, frukostbuffé och hytt. Så nu taggar vi det! Skulle vara jävligt kul om alla mina kompisar utanför Helix också kunde åka! Så gänget, BOKA BILJETTER!!!

Så idag är det i alla fall jobb som väntar om ett par timmar, innan det tänkte jag bara ta det lugnt, kanske köra lite bil eller något. Har en väldigt upptagen vecka framför mig, mån-tis har jag körlektion, onsdag har jag sång, torsdag har jag jobb eller handledarkurs (beroende på om jag får ledigt, haha), på fredag jobbar jag och sen vet jag faktiskt inte vad som händer på helgen. Sen ska jag hinna träna lite där också någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0