I'd go hungry, I'd go black and blue

Fotbollsträningen gick sådär, var fortfarande helt slut i benen efter morgonen så det kändes som gele när jag sprang, halsen gjorde ont och det blåste så mycket att jag trodde vi alla skulle blåsa bort. Haha + att det regnade. Sen var nästan alla väldigt ofokuserade men annars var det väl en helt ok träning, tydligen sista också.

Fick min efterlängtade skinnjacka idag också! Så nu har jag äntligen en jacka att ta på mig. hehe



Har spenderat kvällen framför Idol, blir ju avundsjuk på alla duktiga människor. Ge mig typ hälften av er talang och jag skulle vara lycklig. Haha, nej nu ska kvällen spenderas framför lite Gossip Girl (behöver jag ens säga det nuförtiden? det har liksom blivit en rutin för mig) och ja sen ska jag sova. Och imorgon, gissa när min första lektion börjar? 11.50!! Tack Flex-schema, helix har sina få men ljusa stunder.. kommer dock komma in till lunch kl 11.10 för det går ingen buss som passar annars.. Senare när jag fixat gymkort kommer nog min lilla sovmorgon spenderas på gymmet, passa på när man har tid liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0