Got a package of memories today

Precis varit till Falun en sväng och hämtat upp mitt paket som väntade. Det var från Megan, och i det låg det massa saknade grejer. Min Yearbook, Revue CD'n, min varsity jacket, en powderpuff tröja från årets lag, och en mascara och foundation som jag totalförälskade mig i under mitt år där.


Revue-DVD och yearbook, väcker galet många minnen

älskade covergirl mascara och grymma foundation.


älskade söta vänner, beställde och gjorde en tshirt till mig för Powderpuff fast jag inte ens var med :')

färgen är missvisande

Den här färgen är jackan, vet inte varför den andra bilden blev så skum. Men här är min varsity jacket i alla fall. Fram och baksida.

Kollade nyss igenom Yearbook medans jag kollade på Revue DVD'n. Underbart, och om en kvart har Tim lunch så han skulle komma hem hit med lite Pizza så vi kan käka tillsammans.

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

äääh belpre är bättre ;)

2012-04-18 @ 05:01:00
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0