Wisconsin!

Och jag är framme!

Efter att ha spenderat hela dagen på flygplatser och flygplan så känns det väldigt bra att vara framme måste jag medge.
Har förövrigt fått konstiga frågor om jag har tuggummi från säkerhetsvakter som velat ha, komplimanger för mitt hår av amerikanska vakter/poliser, druckit frappuccino på Starbucks, nästan fått en fyra timmars försening på ett flyg, och tre jättetrevliga amerikaner att prata på under flygresorna.

Jan och Mark (mamman och veterinären) hämtade mig på flygplatsen och vi åkte tillsammans hem till Jan (där jag bor) och mötte upp Laurie, Analise och hennes pojkvän Nick. Bjöds på glass med typ müsli, rabarbersylt och plommonjucie. Låter jätteskumt och jättevidrigt men var faktiskt supergott! Nu ska jag sova, klockan är bara halv 11, men i min hjärna är den 05.30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0