Framtida kaffedrickare?

Har vart två sköna första dagar, idag hade vi bara sällskapsdjur där vi åkte till en veterinär och kikade på när dom kastrerade vår lärares honkatt. Faktiskt väldigt intressant, vi fick även kolla när hon skulle fixa tänderna på en häst.

Efter lunch hade vi svenska men hade väl ingen riktig lektion utan fick spendera tiden med att sitta hemma och arbeta vilket vi gjorde, helt sjuk uppgift vi fått, får huvudvärk av att bara tänka på den. Matten blev också inställd så här sitter vi i vår ledighet, Linnea har torkat golven och vi har lyssnat på jättegammal musik. Nu försöker hon få mig att dricka kaffe, men min kaffekopp innehåller typ 1/3 kaffe, 2/3 mjölk och 1000 teskedar socker. Så jag vet inte om det räknas som att dricka kaffe eller om det blir mjölk med lite kaffe i.. Men det funkar i alla fall.

Nu har jag en minut på mig att skriva klart innan Linnea tycker att vi ska börja med Epokerna i svenskan igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0