sega måndag

Kommer inge vart med historian, vet inte riktigt hur jag ska börja, vad jag ska skriva, ingenting.. försöker för tillfället rada upp lite punkter och hoppas att jag därifrån ska kunna komma fram till något.

Om någon timme går jag och Linnea till gymmet för ett tricep/bicep pass möjligtvis lite bröst också. Ska bli skönt att få göra något annat än att bara sitta hemma hela dagen, men först ville Linnea äta så jag måste bli lite hungrig tills dess.

Har i alla fall fått lite gjort idag, dammsugit och slängt in en tvätt och nu väntar jag på att Linneas tvätt ska bli klar så att jag kan tvätta mina vita kläder. Jag va ju så dum att jag inte väntade med min första tvätt så att vi kunnat tvätta tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0