everyone wants to know they're not alone

Nu har jag varit och simmat lite med Ellinor, vi tog det väldigt lugnt vilket i och för sig var väldigt skönt.

Dagen i övrigt har varit bra, på kretslopslektionen så gjorde alla prov men eftersom jag inte hade varit med på kursen förut så fick jag en bok och han visade vilka saker jag skulle lära mig och så skickade han hem mig. Väldigt skönt, så jag spenderade den tiden till lite sömn fram tills utrotningshotade arter började. Väldigt intressant faktiskt, och vi fick kolla på en film om schimpanser, och lite sånt. Känns verkligen som att jag hamnat rätt, alla djurkurser jag har är så himla intressanta och jag vet att det är djur jag vill arbeta med som vuxen.

Nu tänkte jag kolla på lite film, Dear John för det känns som en film man borde ha sett i sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0